Thursday, 25 August 2011

4 hari lagi nak raya

Erm dah tingal 4 hari lagi nak raya 
pertama sekali aku nak ucapkan:SELAMAT HARI RAYA
and aku nak nasihat kan korang 

kalau raya korang buat ala kadar jer sebb kalau 
korang buat raya yang terlalu meriah TERLALU MERIAH 
OKEY MAKSUDNYA JGN HEPY SANGAT
SEBB bulan ramadan lah bulan yg paling mulia so 
kalau kite terlalu syok nak raye ...kurang la pahala yg
kite buat semasa bulan ramadan tuuuu....
korang nak tahu tak hamba allah mailaikat semuanye 
sedih bile naik atas sebb harus tunggu tahun depan 
untuk menyambut bulan mulia iaitu bulan
ramadhan so,semuanyer sedih tapi syaitan yang direjam
suka sebb mereka dilepas kan  dan tidak dibelengu la .
aku nak ingat kan korang yang raye nie biar 
simple jer .....

No comments:

Post a Comment