Saturday, 20 August 2011

aku benci kau

alah esk ade budax lelaki nak pukul aku aku takut nak pergi sekolah esok 
....aku nak minta tlg dgn sape aaa kawan aku kan adew.... 
aku nak pesan kat korang ehh ..kat skolah jgn pukul orang nanti kena gantung la 
tambahan pula nikan bulan puase tak baik 
menaniayai orang cuba korang bayang kan kalau adik perempuam korang dipukul korang 
mesti marah kan... dan cuba bayang kan kalau mak
 @ ayah yangbudax korang pukul tu  repot polis @ atau saman mak ayah korang .... and 
satu jer lagi aku nak pesan kwn harus tlg kawan 
masa kawan korang susah mesti tlg nie jgn lupa kawan pulak kalau dah senang lupa kalau
susah mintak tlg kat dier eeee aku benci lah dgn 
sikap org macm tuuuu korang jgn jadi mcm tu ok........
renung renung kan lah dan selamat beramal


No comments:

Post a Comment