Friday, 19 August 2011

i got a problem

assalamualaikun,mesti semua orang tahu masalah yang dihadapi kan .....sama jugak aku ....aku tiada sapa tempat untuk mengadu selain kawan-kawan aku tapi apa yang kawan aku boleh buat hanya mendengar dan menasihati kawan tulah dalam hidup ni mesty ade kawan disamping kita....aku tertekan sebb asyik asyik aku je yang kene buat tu buat ni ok ...aku bkn nak membuka keghaibpan keluarga aku tapi aku cuma nak melepaskan tekanan yg cuba  menekan aku ke arah anak durhaka sebut pasal anak dirhaka sumua org taknak jadi tapi aku entah lah nak cakap macam mana ..... aku benci duduk dgn nenek aku nenek aku asyik bebel jer terus aku dah tak tahan lagi dah aku rasew macam kepale nie dah macam nak menetup adew jer yang tak kene nie la tula benci aku kalau aku adew sesuatu mesty dia mintak aku benci bagi betis nak peha ish aku tertekan dgn nenek aku tak pasal 2 aku yang kene kalau aku tak duduk dgn die aku aku nak duduk dgn sapa lagi ....tu pun nasib baik aku duk sekejap jer sbb mak aku pergi keje ayah aku pun pergi kerja habistu sape yang nak tlg masak bila aku balik sekolah ....jadi aku kenelah duduk dgn nenek aku tuuu nasib baik dier tak pandai bahse ingeris so boleh lah aku kutuk dier walaupun depan dier...hari tu dier menbebel srh aku buat kerja rumah aku cakap kat dier stupid ..whatever ...do yourself.. dier tak heran lansung ....haha.... 

No comments:

Post a Comment