Monday 26 September 2011

miss purple

lame dah aku tak update blog maklum lah bz dengan facebookk
tapi kalau bz dengan fb tak 
bleh jugak kan sbb harus solat jugak ....
aku nak citer kat korang yang aku adew kawan ,memang lah
semua ade kawan kan tapi kwn ni selalu caci maki aku 
aku cakap  kat dier yang aku ade perasaan gak
korang nak tahu die balas ape 'mg takdok perasaan '
kalau korang...korang berasa hati tak pastu aku dah tak kawan dengan dier
baik aku tak kawan dengan dia ,kalau hari hari aku kena maki 
dengan dier baik aku tak payanh kawan terus ..........

orang mcm ni tak boleh dikwn .....bab*
aku benci kau A**** .. kau set*n kawan penting kan diri sendiri ...
tikam  dari belakang...... Sia* lah kau ce*aK* ....
dier tu kan siap nak menghasut *** lagi kate nilah tulah base Bo*oh ..........

1 comment:

  1. kene pandai lah pilih kawan , kalau kawan macam tu x perlu kawan pun x pe .

    ReplyDelete