Friday, 19 August 2011

Hari Raya


Assalamualaikun,dah nak menjelang hari raya nie mesti semua org sibuk nak buat kuih kan fikir baju raya warne ape macam lah adew yang nak balik kampung ....yang nak balik kampung tuuu..aku doa kan korang selamat yeee......pandu baik baik jgn nak balik cepat....aku nak tahu nie baju raye korang warne ape ....kalu aku mesty purple sbb akutak pernah buat baju raye warne purple sedih kan ....dahlah suke  warne purple tapi baju kurung takde warne purple pown ish ....kesian ......korang citerlah baju raye korang warne apewww ok........

1 comment: