Friday, 19 August 2011

hmmm..boringg

hari in aku nak buat ape eh dahlah puase ,bosan ,lapar,dahaga pown adew ish tak
 baik tengah puase merungut bertaubat lah 
aku nak citer ape kat korang eh tapi kalu aku citer korang kenelah bace..membace
kan menambah pengetahuan ...okeh esok adew cgu sej 
masuk kelas ish cgu sejarah aku kan garang sangat ....kalau kelas dier je rase nak ponteng jer ...
ish mane boleh ponteng apew yang aku cakap nie ..... 
aku tak datang sekolah pada hari isnin entah cgu tu ape nak tak lupa tanye kawan aku yang datang ape 
yang cikgu tuu nak .......hah facebook kan adew buat ape susah susah 
nak telepon buat habis kredit jer dahlah nak topup susah ...untung kan zaman sekarang .....
kalau korang bace nie korang doakan aku dapat sejarah 
A dan tukar cgu lain ....okeh aku nak tanye kawan aku jap
 k bhai 


No comments:

Post a Comment